Saturday 17 November 2012

Vitamin C shaklee: Bukan Sekadar botol!

Ni dia vitamin c shaklee tu, bukan sekadar botol, dengan isi2 botol  saya nak habaq...


Itu le dia wajah vitamin shaklee. Sama kan macam yang ada dok di niagakan di facebook jugak. Tak kisah la yang tu. Pilihan kat tangan kita bila kita review harga. Messti la kita nak yg paling low price dgn kualiti bagus.

Mai kita kongsi review price vitamin C berjenama Shaklee ni

Retail price: RM92.50 (utk 180 biji, n boleh tahan selama 6 bulan utk 1 botol)

Yang tu saja reviewnyer yer dear. Saya pon setiap hari saya telan vitamin c ni. Maklumla nak kulit awet muda. Saya ni nak makan ulam-ulaman tu memang nak makan jugak, tapi biasala vitamin c ni 1 alternatif utk saya mudah dapatkan. Kalo saya nak ulam, nak kena stat kereta p keluar p cari ulam. Tiap-tiap hari memang ambo tak terdaya. Jadi ambo pilih vitamin c shaklee ni sbg awet muda ambo.

Jom la kita jadi awet muda sokmo, kekal jelita walaupon dah berusia, pm ambo sebab dgn ambo ada trial set utk improve skin ke level yang lebih hebat. special price ambo nak bagi.

Jom le pm ambo... :)


WhatsApp/Sms: 017-4556648 (Jannah)
Emel: kenariputih9727@gmail.com

**** Best price akan diberikan untuk anda ! Konsultansi selepas pembelian juga akan mendapat layanan saya.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...