Monday 12 November 2012

Pengalaman 30 hari saya bersama GLA compex

GLA Complex  --- Saya gilakan kamu... jatuh cinta sama kamu... tiru ayat kat page ni... takdeknyer, entry itu cuma kata
dia gilakan kamu sajer.. aku yg tambah sbb sudah jatuh cinta sama GLA Complex... **hihi*

Boleh klik link utk tgk entry "saya gilakan kamu" tersebut.. ---> Entry tersebut

Cukup sebulan sy dah ambil GLA complex, so far kesan dia mmg ada, wpon tak drastik, tapi ada kesan ye.
Kesan apa?

**Untuk kulit saya, sy rs kelembapan kulit meningkat dlm 15%. Kulit saya adalah jenis kering ye.
    dan juga kulit muka of course, nampak jugak glowingnyer... xbyk, dlm 10% improve drpd kulit asal.
    Kulit asal saya kusam jer, tapi skrg dah improve dlm 10%.
**Untuk keseluruhan fizikal badan saya, saya rs energy diri saya makin improve. Sy dah xcollapse mcm 
    selalu. Kiranya saya rs ada improve dari segi energy saya.

Ok, cukuple tu entry drpd saya. Later, sy akan upload pic before n after saya lps ambil GLA complex ni.

Nantikan update drpd saya. **mood hepi... lagi sblm closing entry, GLA complex ni sy ambil 1 hari 1 biji dan diambil bersama2 dgn vitamin C iaitu 2 biji sehari, vitamin E pulak 1 bijik sehari dan ESP 1 sb 3x sehari.
Dan jugak sila upkan likes utk page fb saya KenariPutih. Klik sini utk likes FB Fanpage saya. Baru beberapa hari sy create. Fan pon blm crowded lagi n masih kurang lagi, jadi silalah upkan likes utk update dari saya ye.

And layan image GLA complex kat bwh ni yer.. n image business card saya jugak..



Berminat mahu mencuba?  

Anda boleh menghubungi saya melalui:

WhatsApp/Sms: 017-4556648 (Jannah)
Emel: kenariputih9727@gmail.com

**** Best price akan diberikan untuk anda ! Konsultansi selepas pembelian juga akan mendapat layanan saya.
















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...