Wednesday 14 November 2012

Anda nak kesihatan anda hebat? Body nak lawa, nak cantik?

Sapa tak mau kan? Saya nak, kita semua pon nak.

Apa-apa dulu pon, keypoint dia yang utama kita kena minum air banyak2..
banyak2 tu maksudnya dalam 2-3 liter sehari.

Tip dia senang kan?Senang, jom kita sama-sama amalkan yer walaupon memula kita rasa payah nak start.

Kalo nak senang sila beli botol air yang ada straw tu yer. Yang 2 liter or 1 liter pon boleh.
Kalo nak best lagi, isi pack green tea ataupun teh hijau. Fungsi teh hijau ni nak boost energy kat level body kita. Keep drinking teh hijau a.k.a green tea tu sampai habis 1 liter n lepastu boleh add on lagi 1 liter.
Minum sampai habeh, maka target n mission utk 2 liter achieved. Wow, lepas minum teh hijau tu memang energy kita increase ke level yang lagi hebat. Sebab apa? sebab teh hijau punya pasal. Dalam teh hijau ada
polifenol yang dapat meningkatkan kadar metabolisme.

ok teh hijau kat kedai cina tu pun kalo anda nak minum boleh menghubungi saya. harga dia so far saya beli rm8 or rm7 kat kedai cina tu.ada 30 sachet. Nak beli sendiri pon boleh. ;).

Untuk kita nampak awet muda, macam biasa kulit kita kena lawa, glowing2.. lagi kita tua lagi collagen dalam badan kita menyusut... maksudnya kalo kita nak lawa kena bagi supply collagen kat badan kita.
Collagen harga dia mmg le tak ada masalah utk sapa2 yang mampu.

Tapi dengan saya, ada trial set utk improve skin ke level yang lebih hebat.

Berminat? Jom le pm saya... :)


WhatsApp/Sms: 017-4556648 (Jannah)
Emel: kenariputih9727@gmail.com

**** Best price akan diberikan untuk anda ! Konsultansi selepas pembelian juga akan mendapat layanan saya.


Saya nak credit utk blog2 dibawah, boleh klik tgk, banyak testimonial customer shaklee n detail infos pasal collagen.

Penangan Collagen Shaklee 1

Penangan Collagen Shaklee 2


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...