Thursday 15 November 2012

Say NO to rambut gugur!

Rambut selalu gugur? Ada rasa risau kenapa rambut selalu gugur?

Saya ada recommendation untuk rambut gugur.

Tapi tengok dulu testimoni ni n review customer ni.


Salam semua =)
ni testimonial sendiri.. lepas bersalin 4 July 2012, rambut gugur smpai nak botak di tengah di tepi kiri kanan.. huihh takut sungguh!!! sentiasa kutip rambut di lantai!
selepas di perkenalkan Zinc Shaklee oleh Suhaida Suhaimi, gugur masih ada, tetapi yg mana botak sudah mempunyai anak rambut hehe.. alhamdulillah.. baru sebulan makan Zinc Shaklee.. saya akan meneruskan lagi sampai bila-bila..
tetapi lain pula suami saya, dia langsung tidak gugur rambut selepas makan Zinc Shaklee bermula 20hb Oct 2012... thanks Sue and thanks Shakleee =)

Haa tudia impak zinc shaklee. Saya pon nak order zinc complex ni. Teruja dengan testimoni customer ni.
Rambut saya pon ada gugur jugak. Kadang-kadang saya naik risau bila pegang kepala rasa macam licin saja. Takot satgi licin terus. Dok jaga kulit, satgi rambut dok gugur pon tak syok jugak. Tapi sejak saya ambek vitamin c, gla complex, vitamin e dan esp, rambut sy maken sihat, maksud sy tu dah kurang berbuah lagi. kalo tak, gheja. nak berbuah saja. sampai naik heran, syampu2 dah, jaga2 dah, awat dok berbuah ranum lagi?hahaha... jom kita sama2 ambek zinc complex, nanti kita boleh share testimoni lepas ni.


Jika anda berminat, jom jangan segan nak menghubungi saya ye. :)

Special price untuk anda, n jugak boleh kalo rs 120 biji tu utk 1 botol byk sgt. boleh kita kawtim2/nego2 lagi ok untuk percubaan pek punya pasal. haha.


WhatsApp/Sms: 017-4556648 (Jannah) 
Emel: kenariputih9727@gmail.com
**** Best price akan diberikan untuk anda ! Konsultansi selepas pembelian juga akan mendapat layanan saya.

Baca lagi tentang zinc complex disini. Klik sini





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...