Wednesday, 12 June 2013

Set anak pintar - Omegaguard Shaklee bagus untuk otak

Salam and Good day to everyone..

Entry kali ni mengenai omegaguard. Omegagurd Shaklee ni memang bagus untuk otak kita. Dan macam kak kenari sebagai yang dah masuk 3-series ni, kak kenari pun takut jugak. Selain kak kenari takut diriku jadi kertu awal,kak kenari takut jugak jadi nyanyuk awal. Hehe. Jadi kak kenari dah pun ambil suplemen yang bagus untuk otak kak kenari iaitu omegaguard Shaklee. Kak kenari ni seorang ibu, pastilah kak kenari inginkan anak kak kenari pon jadi anak yang pintar. Kak kenari ada 2 orang anak. Impian kak kenari tak lain tak bukan kak kenari mahu yang 2 orang tu jadi anak yang pintar. Impian kak kenari ni sama saja dengan ibu-ibu yang lain. Walaupun kak kenari senang saja nak telan omegaguard ni, tapi anak kak kenari pulak diorang tak mau telan. Yela anak kak kenari ni masih budak2 lagi. Memang susah sikit. Budak-budak macam tu la kan. Yang diorang minat coklat dan gula-gula.

Nanti dah masuk sekolah memang kena paksa ni. Bagi ayat power2 sikit, telan omegaguard Shaklee boleh dapat A+ untuk semua subjek, hehe.. gerenti suka nak telan omegaguard Shaklee ni.. ;D

Okle, sebenarnya omegaguard Shaklee ni bukanle suplemen ajaib yang mana bila sapa saja makan boleh dapat nombor 1 dalam kelas ke or anak kita jadi genius.

Tapi suplemen omegaguard Shaklee ni memang bagus untuk otak sebab dia ada DHA, EPA, ALA dan banyak lagi. Secara ringkasnya, DHA ni la yang sangat bagus untuk otak. Sebab tu la dalam susu kanak-kanak mesti punya akan promo dan label pasal DHA ni.

Okla kak kenari tak mahu celoteh panjang-panjang. 

Omegaguuard Shaklee ni antara produk dalam set anak pintar. Kak kenari memang mahu anak kak kenari jadi pintar. Selain kak kenari selalu berdoa kepada yang Maha Esa ‘Ya Allah jadikanlah anak-anakku pintar, cerdik dan bijaksana’ , perlulah kak kenari berusaha bukan setakat berdoa sahaja. Kak kenari pun macam ibu-ibu yang lain juga, bagi anak kak kenari education yang bagus, didikan dari rumah yang bagus, dan persekitaran yang bagus. Ada banyak lagi la usaha-usaha kita yang lain yang kita boleh buat kan supaya anak kita pintar. ;D

Oklah sekian celoteh kak kenari. Layan gambar set anak pintar ni ye..

Your Shaklee Independent Distributor; 

♥ Jannah (ID: 910562) 
♥ Tel/SMS/WhatsApp : 017-4556648
♥ FB Fanpage & Blog : KenariPutih
♥ URL Blog: http://kenariputih9727.blogspot.com/
♥ URL FB Fanpage: http://www.facebook.com/KenariPutih9727
♥ Email: kenariputih9727@gmail.com


Lagi entry menarik:

 

Mealshake Shaklee French Vanilla untukdewasa dan kanak2 Sedap Tu..!









1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...