Friday 30 November 2012

Kenapa saya suka ESP sangat2?

Kenapa saya suka ESP sangat2?

Serius beb, memang saya suka sangat2 ESP!

Walaupon harganya boleh tahan, tapi saya tak kisah sebab memang ianya berbaloi!

Hanya lagi 150 g, jumlah ESP ialah 1 kg. Dah 2 bulan saya ambik ESP, saya noticed kulit saya yang jenis kering dah tak kering macam sebelum saya ambik ESP. Haa dan lagi 1 kulit kepala saya yang senang berkelemumur ni, dah bersih le. Kelemumur dah menghilngkan diri. So amazing, TQsm Ya Allah!
Kulit muka saya pon makin licin.

FYI, ESP memang pantas untuk saya sediakan. Tiap2 hari saya minum, weekdays 1 kali saje. Sebab weekdays saya keja. Saya dah makan dah kat ofis. Weekdays saya tak masak, kadang2 saja. Tu pon yang simple2 saja. Kadang2 saya n husband malas nak keluar dah, jadi saya masak la simple2 utk kami berdua n anak2 nak makan. Slalu saya masak apa? Simple jer, masak nasik, sambal tumis ikan bilis, tomyam ke or ikan masak sambal ke n goreng telur or ayam drumet jer utk anak2. Hari bekerja tak banyak masa kat rumah, masa lagi banyak kat ofis.

Okle, lagi sekali jom kita review kehebatan ESP ni:


ESP membantu mengatasi masalah-masalah:

# Anemia (kurang darah atau kurang oksigen dalam darah)
# Kidney disease (penyakit buah pinggang)
# Liver (penyakit hati)
# High Cholesterol (kolesterol tinggi)
# Low blood pressure (tekanan darah rendah)
# Low blood sugar (kandungan gula darah rendah)
# Nerve instability (Fungsi saraf tak stabil)
# Peptic ulcer (Ulser perut + usus)
# Poor wound healing (Luka ambat sembuh)
# Poor blood circulation (Pengaliran darah yang tidak lancar)
# Poor vision (Penglihatan kurang baik)
# Irritability (Badan menggeletar)
# Fatigue (Letih lesu)
# Weakness (Lemah)
# Water retention (Tinggi kandungan air dalam tisu badan)
# Prolonged period of time mental retardation (Terancat akal)
# Lack of resistance to infection (Ketahanan badan rendah terhadap jangkitan)

Oh, tadi lupa lak nak bagitau, saya ada eczema hands jugak, Alhamdulillah, dengan izin Allah dah kurang sejak saya minum ESP ni. Dulu, selalu saya ingat saya just nak pergi consult dengan pakar kulit pasal eczema hands saya ni, tapi mypersonal doc cakap, eczema will come n go. Doc pakar tu hanya akan bagi kat saya ubat makan n krim macam yang mypersonal doc ni bagi saya. Saya terpikir kalo dah tak dapat nak baik, come n go, come n go.. saya jumpa mypersonal doc saja la kan. Consultation dgn doc pakar lagi mahal. lagipon saya dah google dah, tak semestinya akan baik dgn 1 consultation. N akhirnya sy google2 terbuka hati saya nak cuba shaklee pulak utk golwing2 n blushing2 kulit wajah saya ni. Lagipon saya baca review ESP bagus2 belaka semuanya. Sekarang dah guna, oh memang bagus! Harga pon ok la, nak cantik biasala kena belanja sikit. Alah sikit jer..saya pujuk diri saya ni...lagipon kdg2 ESP memang jadi replacement meal saya bila saya kalot di rumah specially weekend dok di rumah tak kemana sepanjang hari. Full housewife hari tu. Hari tu le hari laundry n kerja2 rumah yang lain! Bak kata ustaz kazim, angkat kain, lipat kain, malam bukak kain, hahaha.... (nanti saya letak video ustaz kazim ni. my fave ustaz selain ustaz azhar idrus).

Eh lagi 1 pasal ESP yang saya perasan kat diri saya ni, tempat ceasar saya masa beranak dulu, nampak makin elok le. kalo tak nampak macam tak cantik sangat. Sekarang dah improve. Nampak makin sihat.

So, okla itu le pengalaman saya dengan ESP. Last sekali, so far resepi ESP yang saya minum yang paling sedap, saya minum ESP + milo + susu nespray + air sejuk. Sedap sangat2.

Ok, untuk anda yang nak order ESP, nak minum ESP dan nak kulit cantik gebu, n atas macam2 sebab lagi, boleh PM saya untuk lanjut ya

SMS/WhatSap: 0174556648 (Jannah)
Emel: kenariputih9727@gmail.com

More entry about ESP:

ESP - Entry 1
ESP - Entry 2







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...