Wednesday 14 November 2012

ESP : Hebat dan Dijamin Berbaloi-baloi

Dalam blog ni dah ada cerita pasal khasiat ESP.

Harga dia utk retail price ialah: RM150 = 850 g

Ok, saya sendiri mula2 memang seram dengan harga dia.

Tapi bulan lepas ada promotion aku try. gelas saya yang pertama memang saya rasa tak sedap langsung.

Tapi kat rumah saya, saya ada banyak aktiviti yang saya kena buat, ***yelah, saya mak kpd 2 org anak, tak ada maid... saya lah maid... saya... saya... kalau anda seorang mummy anda tahulah seboknya mummy ni kan... but all is about time managing... itu org2 yang dah successful cakap yer... jom2 follow my masters..

Bebalik kepada ESP, gelas kedua saya, saya dah boleh telan dah. gelas ketiga rasa sedap pulak.

Resepi ESP saya? Mostly saya minum dengan milo + susu tepung nespray. Paling sedap saya ingat dengan susu low fat milk Marigold kot, rasa macam dadih pulak. Tapi takdakla saya minum sangat dengan marigold low fat milk tu sebab kat rumah tak ada stok marigold. n telah save duit kat situ, maklumla kita kena bijak berbelanja. Tapi takpa boleh beli Marigold tu, berbaloi jugak dengan harga dia n of course sama dengan harga ESP ni memang berbaloi-baloi. Saya distributor shaklee. Kalo nak minum ESP macam saya, sila PM saya. Saya jamin ESP memang hebat, sehebat harga dia dan dijamin berbaloi2.

Nak upgrade level kesihatan anda up ke level lebih hebat, ESP memang pilihan kita semua. Saya dah rasa kan kehebatan ESP sebab lepas tu saya repeat order lagi. ***kena repeat pasal stok saya dah habis. patutnya tahan 2 bulan, sebab saya kerap minum ESP. Pulak member-member ofis kata muka saya dah nampak glowing, husband pulak kata improve, maklomla anak dah keluaq 2, banyak yang husband kata kena improve.. jadi, kita kaum isteri take note ye kalo dah kaum suami ada sebut2 tu. Kita kena kekal boombastic, kaum suami kita pon kita bagi sihat jugak, duit utk belanja boleh pujuk suami bagi untuk kita. Suami pon suka kalo bini boombastic.!

Kita semua memang nak kekal sihat. ESP memang pilihan kita.

Berminat? Jom le pm saya... :)


WhatsApp/Sms: 017-4556648 (Jannah)
Emel: kenariputih9727@gmail.com

**** Best price akan diberikan untuk anda ! Konsultansi selepas pembelian juga akan mendapat layanan saya


More entry about ESP:

ESP - Entry 1
ESP - Entry 2















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...