Saturday 17 November 2012

Bagus sangat ke ESP?

Daripada testimoni2 yang saya baca memang best. Harga dia pon best jugak, RM150 utk retail price.

ESP ni botol dia besar jugak, maklumla nak muatkan 850g serbuk ESP ni. Kalau mula2 dengar harga ESP ni memang saya rasa nak terberak, hehe.. saya ni bekerja, gaji pon orang kata cukup2 nak survive. Tapi bila saya dok baca review ESP ni best sangat. Saya pon semangat ambil jugak 1. Masa ambik tu kebetulan ada duit2 lebihan. Lagipon geram tgk kulit saya kusam. Orang lain pon dah masuk 30-an, takdakla kulit kusam seperti kulit saya. Alhamdulillah lepas saya selama sebulan, memang ada perubahan. Kulit muka increase percent kecerahannye. Husband pon kata kulit muka licin.

Untuk siapa-siapa yang mahu upgrade kesihatan ke level yang lagi hebat, mesti ambik ESP ini. Kesan dia lepas consume, memang berbaloi dengan harga dia. Kena ambek sampai habes ye dear, kalo tak jahanam la duet dah belanja utk beli ESP.

Saya kalo tak sempat nak makan, ESP la yang paling cepat sekali saya ambek untuk cover tenaga saya kerana saya tak ada pembantu rumah. Melayan 2 karenah anak saya, mandi, layan diorng main, suap diorang makan, basuh baju, sidai baju, sapu sampah.. seperti seorang bibik le saya ni... memang meletihkan  saya. ESP le yang paling pantas untuk kekalkan saya terus bertenaga.

Jom kita sama-sama berkongsi nikmat ESP, hubungi saya utk more infos,


WhatsApp/Sms: 017-4556648 (Jannah) 
Emel: kenariputih9727@gmail.com
**** Best price akan diberikan untuk anda ! Kalo nak tanya apa2 selepas pembelian juga akan dilayan oleh saya :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...